آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

چهل گیس

اولین فرنی خوری

1392/5/7 20:07
نویسنده : مامان
475 بازدید
اشتراک گذاری

ماه من....دختر قشنگم.....

 

هفته گذشته واسه مامانی خیلی سخت گذشت آخه تو شیطون بلا اصلا شیر نمیخوردی دیگه از بس باهات کلنجار میرفتم حسابی خسته شده بودم بردیمت دکتر که خیالمون راحت باشه که چیزی نیست....دکی جون هم واست یه آزمایش و یه سونو نوشت منو بابا جون هم تند تند کاراتو انجام دادیم و نتیجه اش هم این شد که خدا رو شکر سالم بودی و فقط دلت میخواست مامان رو اذیت کنی منم همش غصه میخوردم که چرا اعتصاب کردی خیلی خیلی ناراحتت بودم ....تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتم ١٨ روز زودتر از پایان شش ماهگیت غذا رو شروع کنم واسه همینم روز چهارشنبه مرخصی گرفتم که سه روز پیشت باشم ... روز چهارشنبه ٣/٥/٩٢ ظهرش واست یه فرنی خوشمزه درستیدم و یه قاشق بهت دادم و تو هم نوش کردی..... 36_1_51.gifآلبالوی مامان از وقتی که فرنی خوردن رو شروع کردی اشتهات هم بهتر شده و بهتر شیر میخوری....آفرین دخمل قشنگم مامانی هم الان خیلی خوشحاله...

نفسم خیلی خوشحالم که دارم لحظه لحظه بزرگ شدنت رو میبینم

 

اینم عکسهای فرنی خوری

 تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

فرنی خوری

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

فرنی خوری

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرسام
6 مرداد 92 0:06
ای جوووووووووووووووونم چقدر بزرگ شدی و خوشگل شدی دلم برات تنگ شده بود از بسکه مامانت دیر به دیر آپ میکنه

مرسی مامان آرسام جون..... آره به خدا خودمم دلم برا آرنیکا میسوزه خیلی دیر آپش میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چهل گیس می باشد