آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

چهل گیس

یک سالگیت مبارک

1392/11/22 11:06
نویسنده : مامان
547 بازدید
اشتراک گذاری

             عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

عزیز من گل من تولدت مبارک

عزیز من گل من تولدت مبارک

تولدت مبارک

قشنگ شدی

گل شدی

شدی مثل عروسک

عزیز من گل من تولدت مبارک

رو سقف این اتاقه یه عالمه ستاره میخوان تولدتو جشن بگیرند دوباره

فشفشه های روشن بادکنکای رنگی

رو دستامون میرقصند رقص به این قشنگی

وقتشه که فوت کنی شمعا رو خاموش کنی شادیو مهمون کنی غم رو فراموش کنی

نگاه نکن اینقده تو اینه خودت رو

بیا ببر عزیزم کیک تولدت رو

فوت کن فوت کن فوت کن شمعا رو خاموش کن

فوت کن فوت کن فوت کن غم رو فراموش کن

نگاه نکن اینقده تو اینه خودت رو بیا ببر عزیزم کیک تولدت رو

باز میشه هدیه هامون با حوصله تک به تک

عزیز من گل من تولدت مبارک

ایشالله زنده باشی همیشه خنده باشی

تو اسمون ابی مثل پرنده باشی

اینجا که هر نگاهی

دیده چقدر تو ماهی

اسفند دونه دونه

چشم نخوری الهی

 

ماه من .... پرنسس من.... آرنیکا جونم...

 

                                     سالگیت مبارک

                                    

فرشته کوچولوی مامان بالاخره چهار فصلت رو تکمیل کردی پارسال زمستان سرد رو واسه ما بهار کردی ... بهار و تابستان و پاییز و زمستان رو پشت سر گذاشتی ....ایشالا ١٢٠ سال با شادی شاهد تکرار فصل ها باشی....

من و بابا از خدا سربلندی و خوشبختی ات و رو میخوایم

نمیدونی چقدر تو روز تولدت خوشحال بودیم اینقدر که الان خیلی دلتنگ اون روزم ولی من هر روز با دیدنت دوباره متولد میشم از خدا به خاطر دادن خورشید زندگیم سپاسگذارم

خدایا دختر منو بزرگ کن ... خوشبختی و خوشحالی شو مستدام کن.... اونو به آرزو هاش برسون..... نذار حتی یه قطره اشک تو چشاش بشینه.....

آمین.....

دخترم امیدوارم تو زندگیت انسانیت و مهربانی رو هیچ وقت فراموش نکنی

از صمیم قلبم تولدت رو تبریک میگم 

عشق من دوستت دارم

آرنیکا جون شب یکشنبه جشن تولدت بود بنا به دلایلی نشد خیلی جشن رو بزرگ بگیریم

مهمونا: سارا ... سینا... نرگس... محمدرضا...علیرضا...اهورا...احسان...عسل....

حسنا...طاهره...و خاله ها و زن عموها و مامان بزرگا بودن

همه حسابی زحمت کشیدن و واسه تولدت سنگ تموم گذاشتن ... بزن و بکوب داشتیم تا

 پاسی ازشب  شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<< رقص و فشفشه و یه عالمه شادی 

یه عالمه کادو هم گرفتی

 

 که بعدا به روایت تصویر عکساشون رو میذارم.... خوشبحالت واسه این همه فامیل خوب و

 اینهمه کادومحصل

دست همشون درد نکنه

کیک تولدت هم میکی موس بود 

ایشالا سالهای بعد جشن های بزرگتری واست میگیریم....

 

عکسای روز تولدت هم بعدا میذارم

میبوسمت ماه منKiss With Pigtails

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به چهل گیس می باشد